رفتن به محتوای اصلی

برگزاری کارگاه توانمندسازی دست اندرکاران محلات کرامت شهرستان کرمانشاه

کارگاه توانمندسازی دست اندرکاران محلات کرامت شهرستان کرمانشاه
در تاریخ ۲۵ مهر ماه سال ۱۴۰۲ کا گاه توانمندسازی دست اندرکاران محلات طرح کرامت با حضور مدیران این محلات و مسئولین کارگروه های تخصصی و جمعی از فعالان اجتماعی و گروه های جهادی برگزار گردید.
۱۲

 

 

کارگاه توانمندسازی دست اندرکاران محلات کرامت شهرستان کرمانشاه در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه برگزار گردید.   در تاریخ ۲۵ مهر ماه سال ۱۴۰۲ کارگاه توانمندسازی دست اندرکاران محلات طرح کرامت با حضور مدیران این محلات و مسئولین کارگروه های تخصصی و جمعی از فعالان اجتماعی و گروه های جهادی برگزار گردید. 

جناب سرهنگ سعیدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه هدف از اجرای طرح کرامت را رشد، تعالی و پیشرفت همه جانبه محلات حاشیه نشین عنوان نمود که در بازه زمانی مشخص و برابر برنامه‌ریزی و با همکاری ادارات دولتی ،تشکل های مردم نهاد و گروه های جهادی ، این محلات بایستی از وضعیت فعلی خارج شوند. البته این طرح به دنبال تسهیلگری و برقراری جریان مطالبه گری از مسئولین ذیربط و کمک و همکاری با این نهاد ها برای تسریع در خدمات رسانی به مردم شریف می باشد. 

در ادامه جناب سرهنگ حیاتی مدیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) وظایف هر یک از کارگروه ها را تشریح نموده و تدوین برنامه و داشتن نقشه راه با زمانبندی مناسب را برای ادامه فعالیت قرارگاه های کرامت محلات امری ضروری دانست.

  در ادامه این برنامه آقای محسن گلچهر فعال اجتماعی و مسئول قرارگاه جهادی شهید حسین ادبیان و همچنین آقای علی تنها سید حسینی فعال اجتماعی و مسئول گروه جهادی بخشی از تجربیات ارزشمند خود را در حوزه جهادی و محرومیت زدائی بیان نمودند.  

لازم بذکر است طرح کرامت در حال حاضر در  ۲۰ محله استان در حال اجراست که سهم کلانشهر کرمانشاه هفت محله کرناچی ، ده پهن، حکمت آباد، صادقیه ، مهدیه ، آقاجان و ملاحسینی می باشد.

دسته بندی