رفتن به محتوای اصلی

افتتاح مرکز ترک اعتیاد دین پایه

آسیب های اجتماعی
ترک اعتیاد

مهدی علی‌بابایی معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: مجموعه درمانی و صیانتی کرامت وابسته به سپاه امام علی بن ابی‌طالب‌(ع) با محوریت دینی به‌منظور درمان، آموزش حرفه و کار، صیانت از معتادان متجاهر و بهره‌گیری از شیوه‌های بهبودی پایدار و حفظ کانون خانواده معتادان با مدیریت روحانیون و طلاب راه‌اندازی شد.

وی افزود: این مجموعه در چهار حوزه کمپ تمایلی، کمپ خصوصی و تخصصی، درمان معتادان متجاهر و صیانت از مددجویان و معتادان بعد از دوره سم‌زدایی و درمان فعالیت دارد.

بابایی اظهار داشت: مددجویان پس از ورود به اردوگاه، خانواده آنها تحت صیانت و پشتیبانی‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی و جلسات آموزشی قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری  تاکنون بیش از پانصد مددجو، دوران درمان را در مجموعه درمانی و صیانتی کرامت گذراندند، خاطرنشان کرد: سعی داریم تا مرکز صیانت را در شهر قم نیز ایجاد کنیم تا بتوانیم حمایت‌های لازم را از  مددجویان و معتادان داشته باشیم.

در پایان مراسم، چند تن از فعالان مجموعه درمانی و صیانتی کرامت با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، میثم رضوان‌پور معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و دیگر مسئولان استانی تجلیل شدند

 

دسته بندی