رفتن به محتوای اصلی

صعود به ارتفاعات بازی دراز خانقاه عرفان

عملیات بازی دراز در مجموعه ارتفاعات استراتژیک بازی دراز در غرب استان کرمانشاه روایتی از رشادت رزمندگان اسلام همراه با امدادهای غیبی و وعده نصرت الهی است.
همه ساله در اردیبهشت ماه به واسطه یادآوری رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و اهمیت این عملیات غرورآفرین، با حضور جمع زیادی از یادگاران سال های دفاع مقدس، کاروان های راهیان نور، بسیجیان سراسر ایران آیین بزرگداشتی در منطقه بازی دراز اجرا می گردد
بازی دراز

ملت ایران طلایه‌داران فرهنگ مقاومت هستند

🔹به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، فرهنگ پایداری و مقاومت با تمسک به فرهنگ عاشورا با الگوگیری از حضرت امام حسین(ع) و مکتب عاشورا توسط ملت ایران به دنیا عرضه شد.

🔹سردار سلیمانی افزود: امروز همه کسانی که در رابطه با ساخت قدرت سخن بر زبان جاری می‌کنند و از جمله مؤسسات مطالعات راهبردی در صدر جهان بیان می‌دارند که قدرت فقط متشکل از ابزارهای مادی و نفرات نیست، بلکه شکل‌گیری و تثبیت یک قدرت مستلزم یک اصل مهم است و آن وجود روحیه مقاومت و پایداری است.

🔹به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی همواره حامل و پرچم‌دار فرهنگ ایثار و شهادت بوده است و آن را در بین ملت‌های جهان ترویج و انتشار داده است.

🔹سردار سلیمانی افزود: همین فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل رژیم صهیونیستی توانسته به پیروزی‌های بزرگ دست پیدا کند و عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق برگرفته از همین فرهنگ است و نقش به‌سزایی در تشکیل جبهه مقاومت داشته است.


🔹در ادامه برنامه فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه سردار ریحانی ، عملیات طوفان الاقصی شکست بسیار بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی بود که تبلیغات مختلف رسانه‌ای برای این ارتش انجام گرفته بود اما پس از آن عملیات وعده صادق شکست بسیار بزرگتری را دشمن رقم زد که وعده خداوند پیروزی جبهه حق است و این عملیات فضای امیدبخش، روح‌افزا و قدرتمندی را در جهان اسلام و ایران اسلامی ایجاد کرد.

🔹سردار ریحانی با اشاره به نقش مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، افزود: مردم استان کرمانشاه در دفاع مقدس علاوه بر اینکه در خط مقدم نبرد حاضر بوده‌اند، پشتیبانی از جبهه‌های غرب را برعهده داشته‌اند و نقش استان کرمانشاه در هشت سال جنگ تحمیلی بی‌بدیل بوده و بیش از ۱۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند. 

دسته بندی